Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Végig játszások

MAFIA 1

A történet höse Tommy, aki egy átlagos taxisoförknt tengeti mindennapjait. Boldogan éldegél, de persze semmi sem tart örökké... Egy szerencsétlen véletlen foltn belekeveredik egy mafiaháborúba. Vezetési képességeit látva Don Salieri, a város egyik mafiavezére munkát ajánl neki. Eközben a megsértett rivális banda semmire sem vágyik jobban, mint hogy bosszút állhassanak rajta, amiért segített ellenségeiknek. Amikor a Morelli-banda rátámad Tommyra, éppen a Salieri étteremhez vannak közel, így hösünk megragadja az alkalmat, hogy segítséget kérjen. Miután a "család" megmentette az életét, elfogadja az ajánlott munkát.
Az elején még nagyon tetszik neki az új munkája, többször is lehetösége nzílik bosszút állni a Morelliken, amiért az életére törtek.
Mindig van elég pénze, söt még egy lánnyal is összeismerkedik, akit késöbb feleségülvesz, és gyerekük születik. az emberek a városban szeretik és tisztelik öt.
Persze kénytelen megismerkedni a másik oldal módszereivel is: nekik az élet nem érték, a legkissebb hibáért is komolyan meg kell fizetni. Ez Morelli módszere. Ö a félelem erejével hat az emberekre.
A súlyos gondok ott kezdödnek, hogy Tommy rgy olyan megbízást kap, miszerint a Család régen alkalmazott könyvelöjét, Franket kell kivonnia a forgalomból... Az ok az, hogy Frank összejátszott a rendörökkel, de késöbb kiderül, hogy ezt csak azért tette, hogy mentse szeretteit...


===================================
Mozgások
===================================

---+---
Mozgás

Séta/Futás: a capslockal tudjuk bekapcsolni a mindig futás módot, de elöfordulhat, hogy vmiért sétálnunk kell, ekkor hasznaljuk a shift gombot átvaltáshoz.

Gugolás: ez a mozgástípus elég sok helyen fog kelleni, ugyanis mind célzáshoz, mind a lopakodáshoz szükséges opció

Ugrás/Mászás: ha egy magasabb helyre kell feljutnunk, akkor mászhatunk is, illetve ugorhatunk.

Oldalugrás: hasznos, amikor éppen egy nagyobb tüzharcba keveredünk, ugyanis ha kétszer nyomjuk meg a balra vagy jobbra gombot, akkor Tom egy oldalbukfencet hajt végre, amivel elég gyorsan és eredményesen lehet kitérni.


===================================
Végigjátszás
====================================


1. küldetés
"An offer you can't refuse"


Feladatok:
-lerázni az üldözöket
-elvinni a gengsztereket Salieri bárjába

1) Elöször is ott kell hagyni a kocsit, amely minket üldöz. Én ezt ugy kiviteleztem, hogy megvártam míg a bal oldalunkra érnek a követök, majd egy lámpával hoztam öket közeli viszonyba..
Ezután át kell menni a hídon, és kitenni a gengsztereket a bárnál, amit a térkép is jelöl.

_______________________________________
2. Küldetés
"running man"


Feladatok:
- Vidd el az utasodat a Templomhoz
- Vidd el az utast a new arki kórházba
- Vidd el az utast a Central szigeti színházba a Giuliano hídon keresztül
- Vidd el az utast a Pompeii bárba Hobokenbe
- Vidd el az utast a Giuliano hídon keresztül az autóparkolóba
- Majd a végn el kell jutnod a Salieri bárhoz

Miután leszállítottad az összes utast egy kis cigiszünetet tartasz. De sajnos a Morelli fiúknak nem tetszik az arcod, úgyhogy megpróbálnak meggyepálni. Mivel túleröben vannak, jobb ha futásnak adjuk a fejünket, úgyhogy irány a sikátor ahol a zöld nyíl villog. Mivel a gengszterek egyfolytában lönek rád, mozogj jobbra és balra futás közben. Miután az elsö kisutcából kijutottál menj egyenesen tovább és a Rose Bar után menj be ismét egy sikátorba.
Bent lesz majd egy ehly, ahol el kell döntened, hogy jobbra vagy balra fuss. Gondolkodás nélkyl menj jobbra, végig. A 3. utca után már fel fog tünni a Salieri bár, oda fussunk be.


_______________________________________
3. küldetés
"Molotov Party"
Nehézség : 5 / 10

Ebben a küldetésben leszel igazán Salieri! Eloször is, menj el a Morello bázisra, és állj meg hátul a garázstól balra. Szállj ki szépen, és hátulról menj be a kapun. Az egyik molotov koktélt a legmesszebb álló kocsira dobd, a másikat pedig a bal oldalira (ha az utcát látod, akkor bal oldalt). A 3.-at pedig azonnal kezdd el cséphadarni a baseball ütovel, hogy mire kiérnek a nehézfiúk a 2 robbanás és te s hozzásegítsd a kocsit a ronccsáválláshoz. A pisztolyos emberkék megjelenését egyébként el lehet kerülni, kis szerencsével no meg az or tarkónvágásával...
Mielott elmennél ne felejtsd el megnézni a faházat a Falconer-ért...


________________________________________
4. küldetés
"Ordinary Routine"
Nehézség : 7 / 10

A Salieri által felügyelt területen kell védelmi pénzt beszednünk. A bank és az étterem pofonegyszeru lesz, de a benzinkúthoz érkezve...
Miután Paulie kijött, menj körbe a ház hátulja felé, vigyázz a kutyára. Az ablakon keresztül elkezdhetsz ropogtatni befelé, de sokra nem mész vele, úgyhogy inkább mássz fel a dobozokra a jobb oldalon, ezt az ugrás gomb megnyomásával tudod kivitelezni. Miután bejutottál, menjél jobbra, és nyisd ki az ajtót. Az egyik fickó éppen kábelt fektet, így letolt gatyával nem igazán tud védekezni, hát lodd le :). 3 muki fog érkezni a lépcso felol, készülj. Bújj el az ajtó mögé, vagy menj be egy szobába, és egyenként szedd le oket. Két szoba van egyébként az emeleten, amelyekbe be tudsz menni, az egyik egy TommyGunnal felszerelve, a másikban pedig orvosságos csomag van. Menj le óvatosan, majd a 3 biliárd asztal mellett álldogáló fegyverest is szedd le, de vigyázz mert az egyiküknél gépfegyver van! Miután oket megölted megjelenik egy fehér ruhás, nem túl meglepo külseju benga állat, ot is lojed amíg mozog, mert megüt csúnyán. Menj be a hátsó szobába, ahol megtalálod Samet, de készülj, mert lesz még egy tuzharc!

* Az üldözés *

Szállj be iszonyat sebességgel a kocsiba és állítsd meg a menekülo fickót. Mindenképpen állítsd meg, mert ha nem teszed, késobb már nem fogod utolérni, vagy tudni megállítani. Miután ez megtöltént, kiszállsz, és illedelmesen telepumpálod ólommal.

Még egy jó tip az üldözésre, bár ez inkább eszes mint élvezetes, csak ha már elakadtál: lodd ki a kerekeket, mielott bemész a házba... Így nem lesz annyira gyors a menekülo figura :)


________________________________________
5. küldetés
"Fairplay"
Nehézség : 3 / 10

El kell lopnunk egy versenykocsit, majd megbütyköltetni azt, hogy a holnapi versenyen ne lehessen elso. Menj el szépen a versenypályához a térkép jelölése szerint, majd beszélj az orrel, együtt menjetek tovább a kocsihoz. Felhívja a figyelmedet, hogy ne menj gyorsan, mert a rendorök kiszúrnak, de erre te fittyet hányva 130-cal végig a városon, egész Luca Bertone garázsáig mész, ahol is o kicsit bütykölget a kocsin. Miután ez megvolt, hasonló tempóban zúzz vissza a versenypályára és add le a kocsit.
Nagyon figyelj, hogy ne nagyon karcold meg, mert akkor lehet elorol kezdeni!!

* A verseny *
A verseny nehézsége : 9 / 10 :)

Úgy tunik, hogy Salieri versenyzoje sikeresen eltörte a kezét, úgyhogy találd ki, hogy ki fog vezetni... Szóval gyorsan siess a pályára, ahol kezdodik a verseny. Itt nem tudok segíteni, a legjobbnak kell lenned, hogy nyerj... Nekem 3x-ra sikerült, bár én sokat szoktam játszani autóversenyekkel.


________________________________________
6. küldetés
"Sarah"
Nehézség : 7 / 10

Imádom ezt a küldetést :))
Luigi kér meg arra, hogy kísérd haza a lányát, mert az elozo éjjel egy pár kokemény srác belekötött szegénykébe. Mint úriemberek, elkísérjük a hölgyet, és amikor elkezdik cikizni a hülyefejuek, adunk az arcukba... Én nagyon el tudok a valóságban is borulni az ilyesmiktol, szóval én 10x csináltam már végig :)) Csak ütni kell oket, amíg lélegeznek, ha megpróbálnak elfutni egyenként elkapni és meggyepálni oket, és meg is vagyunk a küldetéssel :)
Figyelj oda, mert nem csak 3-an vannak, ahogy az eloször tunik, hanem 5-en 6-an is!
Miután ez megvan, kísérjük haza a leányzót, és készüljünk a hardcore szexre :)) Najó, persze ez a 11 elott kiadás, úgyhogy csak finoman bántak a _dologgal_ :)


________________________________________
7. küldetés
"Better Get Used To It"
Nehézség : 7.5 / 10

Tommy és Paulie meséltek a Donnak a sikátori punkokról, és a fonök úgy gondolja, hogy nem elég a tegnapi megtorlás, úgyhogy kocsiba ülünk és elmegyünk Big Biffhez, hogy egy kis információt kaparjunk ki belole.
Miután megérkeztek a helyszínre ahol a bunyó lesz, figyelj oda, mert úgy látszik, hogy Paulie nem fél egyszerre 5 emberrel verekedni, csak általában ez az életébe fog kerülni... Legegyszerubb ha agyalapon ütünk mindenkit, akkor elsore vagy másodikra meghalnak. Alkalmazzuk az oldalraugrásokat, hogy a hátuk mögé tudjunk kerülni. Ha megvagytok az elso pár emberrel, akkor menjetek tovább hátrafelé.
NE LOJ mielott OK LONEK, mert ha te losz elobb, akkor restart mission!!! Intézd el a fenegyerekeket, és jöhet az átvezeto animáció.

* Az üldözés *
Csak menj a kocsi után amilyen gyorsan csak tudsz, nem kell nagyon törodni velük, mert az IQ-betyárok egy falbacsapódnak egy nem igazán jól sikerült kanyar után.
Újabb átvezeto anim!


________________________________________
8. küldetés
"The Whore"
Nehézség : 8 / 10

sajnos egy kis rosszfiú a kocsiban túlélte a dolgot. Ráadásul az egyik védelmi szolgáltatásokat igénylo kuncsaft úgy döntött, hogy oldalt vált é nem fizet nekünk! Le kell robbantani a kupleráját!!
Menj a Corleone Brothel-be, de mielott bemész, azt tanácsolom, hogy rejtsed el a fegyveredet.
Az elso dolgod az az lesz, hogy megtaláld azt a kurvát, akinek kicsit eljárt a szája (beszéd értelemben IS :))). Szóval menj fel a 3. emeletre, és ott nézd át a szobákat. Éppen fürdokádban találod majd, és itt egy átvzeto jön.
(Kiegészítés: menj közel az egyes ajtókhoz, amik zárva vannak, és hallgasd a természet hangjait :)

Miután a csaj megvan, menj le a földszintre, be az étterembe, és hátul szedd le a fekete ruhás mukit, majd a fehér ruhásat. Jön a többi testor is, oket is szedd le. Ha ez megvan, akkor irány a recepció, csengetés helyett inkább menj be a pult mögé és akaszd le szépen a kucslot meg a bent található orvosságokat. Irány a legfelso emelet, ahol van az igazgatói iroda, figyelj mert bent lapul még egy mocsok, golyót neki.
Aztán bum!

* A tetok *

Menj fel a tuzlétrán ami a jobb oldalon van, majd be az ajtón, majd ki az ajtón, ott át kell mászni a párkányon a másik házra, ugrás. Lodd le az összes rendort aki ott lesz, de igyekezz nehogy hátbatámadjanak. Lesznek a teton is egy páran, rájuk különös tekintettel legyél. Nos, amikor ez megvan, haladj elore aztán balra, és találnod kell egy falétrát, ami átível a házakon az utca felett.
Vágás.

* A pap *

Ez egy viszonylag egyszeru küldetés. Útban lefelé ne felejtsd el betárazni a fegyvereket és felvenni az orvosságot. Még egy animáció, majd egy kis lövöldözés következik, ugyanis rájönnek, hogy akit temetnek azt éppen mi öltünk meg, így nem nagy a vendégszeretet. Miután elkezdenek üvöltözni, inkább bújj vissza a lyukba, és egyenként próbáld meg leszedni oket. Persze nem jön be mind, erre is legyél tekintettel! Miután az elso hullám lement, jön mégegy! Nekik már shotgunjaik vannak, szóval csak óvatosan! Ha megvan ez is, akkor sétálj ki a templomból, majd rázd le a rendorséget.


 

9. küldetés
Nehézség: 6.5 / 10
Salieri megkért minket, hogy hozzunk el pár kanadai bort egy farmról kint a semmi szélén. Készülj egy igazi kis harcra.
Miután megérkezünk a farmra, Pauli szól, hogy valami gyanús. Úgy tünik hogy nincs arra egy lélek se. Megkér minket, hogy keressükn meg egy teherautót, ami valahol a farm közepén parkolhat. Amikor megtaláltuk az emberek akik arra vannak nem fognak semmit se kérdezni, így mi is csak egyszerüen nyissunk tüzet. Javaslom, hogy kerüljük el a közelharcot, ugyanis a shotgunok ellen ez veszélyes lehet. Bár ezen a farmon, 5en ellenünk mi nem veszélyes ugye :)
Lesz még egy csapat, akik ránktámadnak, majd miután öket is a túlvilágra küldtük Paulie forszírozza majd Sam együttes megkeresését.
Járjuk körbe egy kicsit a területet, de közben ügyeljünk a házakban rejtözködö rosszfiúkra is!
Egy kis ido múlva Paulie talál majd egy feszítovasat, amivel ki tudjuk majd nyitni az addig zárt pajtát. Tölts mindent gondosan újra, mrt bent lesz egy kis móka és kacagás - no meg lövöldözés. Mnej fel a lépcson, de közben figyelj mindenhová, mert gengszterek rejtoznek körben az épületben. A legalsó szinten még van elrejtve egy kis orvosság, ha szükségünk lenne rá, akkor most használjuk.
Sam a legfelso szinten lesz, ott fekszik szegényke a padlón. Paulie elmegy hogy segítséget hívjon, de közben néhány eszetlen rendor érkezik a helyszínre, akik (remélhetoleg) a saját halálukba sietnek...
Fentrol is leloheted oket, de talán jobb az, ha megvárod amíg egyenként felrohangálnak a lépcson, és akkor szeded le oket.
A lövöldözés után Paulie lesegíti Samet a teherautóhoz, de Tom messzirol két autót lát közeledni...
* A Tommy Gun mészárlás *
A teherautó hátuljában vagyunk, Saml a földön fetreng még mindig, szóval nem sok hasznát lehet venni, így ragadjuk meg az alkalmat és a TommyGunt, és adjunk az üldözoinknek. Kb. 50 tölténnyel a levegobe lehet röpiteni egy kocsit, szóval ne pazaroljunk!
Egy pár animáció következik, majd ismét a raktárban vagyunk.


==============================
Mellékküldetés
==============================
Mindig ellátogathatunk Bertone papához egy-két küldetésért, amik ugyan nem tartoznak szorosan a történethez, de jól el lehet szórakozni velük.
Ezúttal szólnunk kell Luca egyik barátjának, hogy a rendorség úton van felé, és jobb lenne ha útrakelne...
Miután megvagyunk, menjünk vissza Lucahoz, aki megtanít bennünket arra, hogy hogyan lopjunk el egy Ulver Airstream Fordort, ami jelenleg Oakwoodban parkol.
==============================
Mellékküldetés vége
==============================
Menj vissza Salieri bárjához, és itt lesz vége a teljes küldetésnek.
________________________________________
10. küldetés
"Omerta"
Nehézség : 8 / 10

Frank elárulta a családot! Sajnos a vén kujon úgy tunik, hogy csapatot akar váltani, úgyhogy arra készül, hogy átadja a könyvelésünket a rendorésgnek. Nyílván ezt nem hagyhatjuk, mert akkor vége a Salieriknek. El kell kapni és ki kell csinálni sajnos az öreget.
Eloször is menjünk a Kínai negyedbe egy kis információgyujtés végett, majd az Art Gallerybe, szintén e célból. Miután megvan a kello info, menjünk Luca muhelye mögé. Ott beszélni kell a kopasz csávóval, egy párszor... majd mikor már eléggé próbára tette a türelmünket üssük arcon, szintén egy párszor. Na, mostmár végre kiadja, hogy merre találjuk Franket.

Mielott tovább folytatod a dolgot, gyozodj meg róla, hogy egy elég gyors géped van, mert kelleni fog.
Egy Bolt V8 Roadster már megteszi erre a feladatra.

Menj Oakwoodba, ahol egy átvezetoanimáció fogad, aztán kövesd Frank kocsiját a reptérre.
Miután megérkeztél, mészárold le szépen a srácokat a szobában.
Ha ez is megvan, akkor megint egy anim következik, arról ahogy Frank menekül. Menj szépen utána, de figyelj, mert közben támadni is fognak.
Vedd jobbra az irányt, aholis egy üres hangárt találsz majd. Amikor a hangár mellé érsz, akkor jönni fog egy csávó egy teherautóval. Javaslom, hogy lodd ki szépen a sofort, majd szállj be és a jó öreg Carmageddon módszert alkalmazva gázolj mindenkit bent halálra. De azért figyelj arra is, hogy milyen mennyiségu töltényt sikerült már bezsebelned, hiszen nem tart a járgány sem örökké...
Keresd meg Franket a hangár mögötti parkolóban, de tartsd nyitva a szemed, mert egy Tommy Gunos durobéla vigyáz rá. Beszélj Frankkel, miután kinyírtad az örzovédot, és Frank arra fog kérni, hogy találd meg a családját.
Menj a parkoló bal oldalán lévo épülethez, és öld meg a két figurát, akik ort állnak. Még egy lesz, bent az épületben.
Beszélj a novel és a lánnyal, majd Frankkel, majd vidd el ot hozzájuk.

Amikor megkérnek, hogy add oda a jegyeket, akkor menj vissza azokért a legelso szobába ahol bejöttél, vidd vissza és add oda oket.
==============================
Mellékküldetés
==============================
Ezúttal Luca egy üzenetet szeretne eljuttani valakinek, akit Big Stannek hívnak, a Black Cat bárban, a Munkásnegyedben.
Menj oda és ütögesd meg a csáveszt, de ne öld meg, mert akkor Luca nem fogja megmondani, hogy hogyan tudsz újabb fajta kocsikat lopni.
Miután az ürge elmenekült, menj vissza Lucához, és tanuldd meg szépen, hogy hogyan tudod ellopni az Oak Hillen álldogáló Thor 810-est.
Könnyen meggyulhet a gond a mukival az említett kocsi mellett, gondolom foleg azért nem tetszik neki, hogy el akarjuk lopni, mert o a tulaj.. és sajnos a kocsin kívül még egy pisztolya is van, úgyhogy csak óvatosan!
==============================
Mellékküldetés vége
==============================
Menj vissza a bárba, itt a vége.


________________________________________
11. küldetés
"Visiting Rich People"
Nehézség : 8.5 / 10

Ezúttal Salieri arra kér minket, hogy ellopjunk egy pár értékes iratot egy oakhilli villából. A tulaj egy színházi eloadáson van Downtownban, szóval a villa üres. Persze az orök azért ott vannak...
Vedd fel Salvatoret az úton a villába. Az oldalsó kiskaput válaszd behatolásra, azt úgyse nagyon látja senki. Kérd meg Salvatoret, hogy nyissa ki a zárat.
Menj balra a szoborhoz, és gugolj le. Amíg ilyen pozícióban vagy, action-özz rá Salvatore-ra, hogy várjon.
Gyujts be szépen a baseball ütot, majd amikor egy or arrafele veszi az irányt, amerre épp lapulsz, akkor csapd hátba erobol. Vedd el tole a shotgunt és a kulcsokat!
Aztán irány jobbra, hogy megtalálj egy ürgét, aki a gazeboban álldogál (egy kis házikó), ot is üssed tarkón, és vedd el a fegyverét.
Ha ezt a két mukit elég gyorsan ölted meg, akkor az az or, aki a ház elott járkált, most a lépcsok körül lehet. Azt is csapd le, majd menj vissza Salvatorehoz, és mondjad neki, hogy jöjjön utánad.
Menj fel a lépcson, be a hálóba. Ha találkoznál az asszonnyal, akkor hátulról, khm :) csapd le!

Emlékezz rá, hogy amíg bent jársz, egy lámpát se gyújts fel, mert akkor jönnek az orök és agyonlonek.

Keresd meg a lépcsot a második emelethez, aztán fent meg keresd meg a széfet, és jön is egy animáció.
Ezután menj le. Mondd meg Salvatorenak, hogy várjon rád a lépcsoházban. Menj be a hálóba és készítsd a baseball ütot. Zúzd meg vele egy kicsit az ort a szoba elott, majd vedd fel szépen a Tommy Gunját, és mondd meg Salvatorenak, hogy jöjjön utánad, aztán csak szépen sétáljatok ki a házból...

Tedd ki otthon Salvatore-t, és aztán menj el Salierihez.

=====Damocles (B.Tibor) kiegészítése======

A 11. küldiben, tudod a Visiting Rich People-ben meg lehet könnyebben csinálni, ha a kertben elindulsz elore, a keresztezodésnél megvárod, amíg a bal oldali or elindul hátra, akkor lopakodva jobbra fordulsz, majd a jobb szökokútnál ismét a ház felé. Eddig nem szúrt ki egy or sem. Ezután megvárod, amíg a ház elott sétáló pasas lemászik a teraszról, eloször feléd kezd el jönni, majd megáll és hátat fordítva elmegy jobbra. Amint elindult indulhatsz te is fel a lépcson, be a fo ajtón. Itt sajnos a cselédnot le kell verni gyorsan, majd fel a lépcson a széfhez. Az anim után sétálgatsz egy kicsit a fenti folyosón, akkor a géppisztolyos ürge feljön, majd te lelövöd. Fegyverét felvéve kirontassz, lemészárolva mindenkit, amíg a haverod kinyitja a kocsit, ezután, húzás kifelé!

============Köszi!================
________________________________________
12. küldetés
"A Great Deal !"
Nehézség : 6.5 / 10

Pauli belebotlott egy ürgébe, akit William Gatesnek hívnak, és egy üzletet ajánlott. Mivel Salieri ezt elfogadta, mehetünk melózni megint. Fel kell vennünk a Kentuckyból érkezo whiskeyt egy parkolóban.
Amikor megérkezel, menj a legfelso emeletre, és találd meg a csávót aki a whiskey cserére vár (italt lóvéért csere..)
De sajnos úgy tunik, hogy Morello nem akar nyugodni, és megint háborút akar kezdeményezni, ígyhát az animáció után ránktörnek Morello emberei. Figyelj oda, mert a legtöbbjüknél vagy shotgun, vagy gépfegyver van.

==============
* Könnyített megoldás
==============
Amikor megérkezel a parkolóba, a legfelso szinten tologasd össze a kocsikat, úgy hogy azok elzárják a bejáratot is. Amikor az animáció után kitör a tuzharc, a szerecsétlenek nem tudnak majd feljönni, és ha felrobbantod "véletlen" a kocsikat, amelyek a barikádot képezik, akkor sajnálatos módon meghal egy pár gazfickó is...
===============
* Könnyített mód vége
===============

Menj le, és öld meg az összes csúnya bácsit, különös tekintettel a tuzlépcsore és arra, amikor két kocsival próbálják utadat állni.
Sajnos elofordulhat, hogy egy-ketten arra vetemednek, hogy "gránátnak-látszó-tárgyat" dobjanak feléd, namost ilyenkor nincs más hátra mint elore: fuss az életedért.
Miután kinyírtad mindet, menj vissza a legfelso emeletre, szállj be a teherautóba, és vidd el a hobokeni raktárba a mindeféle jót, amit felpakoltak rá.

==============
* Könnyített módszer
==============
Amikor odaérsz, hogy vezetheted a kocsit, szállj szépen ki megint, és lodd agyon a 6 durobélát a bal oldalon, majd szedd szét egy picit a 2 fekete kocsit is, mert a galádak üldözni akarnának az utadon.
Ha az úton police feliratú embereket lász, akkor nyomjál egybol töltést inkább, úgysem tudod lehagyni vagy kikerülni oket.

________________________________________
13. küldetés
"Bon Apetit !"
Nehézség : 9 / 10

Ez egy kicsit gáz küldetés, összvissz egy telitöltött Colt 1911-ed van, 42 tölténnyel ugye. Amikor a küldetés elkezdodik, azonnal gugolj be az asztal mögé, és lodd le a csávót, aki a képernyo jobb oldalán van. Két emberkének kell lennie, egy pisztolyosnak és egy puskásnak. Cserkészd be oket az asztal mögül. Miután ez is megvan, menj hátra az étteremben, és figyelj a bal oldali ajtóra. 3-an fognak érkezni onnan. Amikor belépsz azon az ajtón, akkor látni fogod, hogy egy lépcso megy felfelé, indulj el azon fel, de légy résen, mert fent már várni fognak... Miután megvan a fenti csávó, menj az ablakhoz, és vadászd le a lentieket.
Menj le, de nem menj ki egybol az utcára, hanem egy kisebb kijáratot keress, jobbra. Miután már kint vagy, 2 dolgot is tehetsz: levadászod az embereket messzebbrol, vagy fogsz egy kocsit és carmageddon. :)

Az animáció után menj vissza Carlo lakására, és üldözd végig amikor menekülni próbál a tuzlépcson. Figyelj a kemény gyerekekre ezen a vidéken, mert baseball ütovel rohangál mindenki. Nyírd ki Carlot is és a két csatlósát is (pisztollyal vannak), és akkor itt a vége.

________________________________________
14. küldetés
"Happy Birthday !"
Nehézség : 7 / 10

Salieri egy kicsit megharagudott, amiért ki akarták nyírni a Pepe Éttermében, szóval úgy döntött, hogy eljött az ido egy kis háborúra Morello ellen. Kitalálta, hogy kinyírjuk az egyik politikust, amíg Morello a születésnapját ünnepli egy hajón. Szóval, menjünk a térképen kijelölt helyre, keressük meg a hajócskát, de az lesz a baj, hogy az or valami oknál fogva nem fog beengedni minket :) Szóval, hátra arc, menj a szemben lévo épületbe, keress magadnak valami csini matrózruhát, így már be tudsz menni, mert az or nem ismer fel... az arcodat sem, na mindegy, no comment.
Mikor már bent vagy, keresd meg a klotyót, ahol Vincenzo elrejtette a fegyvert nekünk.
Kicsit kacifántosra sikerült ez a rész, de nem vészes!
Eloször is, el kell menni a wchez a hajó bal oldalán, ahol találsz egy vödröt, vedd fel. Kell keresned egy szobát, azzal a felirattal, hogy "SKIPPER HAS THE KEY". Ez egy kicsit csúnyamód el van rejtve a lépcso mellett, de nem megtalálhatatlan. Aztán keresd meg a matrózt kék-fehér csíkos pulcsiban, és beszélj vele. O majd odaadja a kulcsot, és akkor fel tudod venni a pisztolyt.
Lodd agyon a politikust, aztán menekülj el a Paulie által vezetett motorcsónakon!

15. küldetés
"You Lucky Bastard !"
Nehézség : 9 / 10

Először is menj az Olasz Kert vendégl?be (Italian Garden) és nézd meg a cutscene-t (átvezet?), majd menekülj el a Salieri bárhoz. Aztán irány Oakwood, állj meg Morello házával szemben. Várd meg amíg a tag, aki ?rzi a kocsit bemegy a házba, majd tedd le a TNT-ket a Morello kocsija alá, és újra jön egy animáció, majd megint vissza a bárhoz. Paulie kitalált valami jót, hogy hogyan tudnánk megölni Morellot, csakhogy miután elmész a megjelölt helyre a térképen jön egy video és kiderül, hogy Paulie mégsem volt olyan okos... Ismét menekülni kell, és újra vissza kell menni a bárba! Aztán megint jön egy videó, és a végén pedig üldözni kell Morellot! Nem kell l?dözni rá, b?ven elég, ha nem veszíted szemel?l. Egészen a kiköt?ig kell követned.

* A kiköt? *

Az átvezeto animáció után guggolj le a teherautó mögé, és kapd elo a Colt 1911-et. Jobbról, az orbódénál egy pacák fog közeledni, ot lodd le eloször. Aztán szedd le a Thommy Gunost az autó elott, majd a teherautótól balra, a sövény mögöttit. Még két ember fog jönni shotgunnal, oket óvatosan tedd ártalmatlanná. Spóroljunk az életerovel, mert késobb még szükséged lesz rá...
Szedjél fel néhány fegyvert, amire szükdésed van, majd szállj be a teherautóba, és hajts tovább. Jobbról be fog fordulni egy másik járgány, amibol természetesen felfegyverzett emberek ugranak ki, akik rád fognak támadni. Oket a teherautó mögé bújva shotgunnal intézd el. Menj a kiköto bal oldalán végig, de nyílt terepre ne nagyon kerülj, mert jobb oldalt, a nagy hajó mellett, a darukon 3 vagy 4 ember vadászik rád puskákkal. Óvatosan menjünk, mert a hely tele van fegyveresekkel. A kiköto vége felé, a másik bejáratnál lévo orbódétól jobbra van egy épület, amiben egy puska van a gazdájával. Egyértelmu: lojük le az embert, és vegyük el a puskáját. Most már lényegesebben egyszerubb lesz elintézni a daruko nálló oröket. A konténerek között és az épületekben még számtalan ellen lesz, úgyhogy az a legjobb megoldás, ha guggolva araszolunk elore, shotgunnal a kezedben, így gyorsan elintézheted oket.

A kiköto közepe felé, van egy nagy épület, elotte Sergio Morello autójával. Jól elbújt! Egy kicsit odébb van egy vagon. Menjünk a kerekeihez, és vegyük ki a bakokat, aminek következtében a vasúti kocsi nekigurul az ajtónak, ami mögött Sergio lapul. Az átvezeto után guggolva, shotgunnal a kezedben menj be, de vigyázz, mert tele van emberekkel! A vége felé találod Sergio Morellot, aki ellen egy Thommy Gunt a legcélszerubb használni.

Hazafelé beugorhatunk Luca-hoz, aki megkér minket, hogy segítsünk egy sérült barátján: vigyük el ot az Oakwood-i doktorhoz. Gyorsnak kell lennünk, és még egy fontos dolog: négyszemélyes autóval menjünk! Ha odaértünk, várjuk meg míg feláll, és odabiceg az autóhoz, és beszáll. Aztán spuri, mert kevés idonk van!
Ha megcsináltuk, ellophatjuk elso sportkocsinkat, egy Bruno Speedster 851-t, ami Central Island-en parkol.


________________________________________
CHAPTER 16
"Creme De La Creme"
Mission Difficulty : 7.5 / 10

Feladatunk: megölni magát a "Nagyfonököt", Morello-t! Vezessünk a színházhoz, ahol Morello éppen beszáll a kocsijába. Kövessük ot, egészen a reptérig. Miután autónk lerobban, azonnal szálljunk ki, és eredjünk a fonök nyomába. Lojük le, aki szembeszáll velünk. Valahol középtájt megjön Sam egy kocsival, szálljunk be gyorsan, és lojük le a repülot. Ennyi. Menjünk haza.

A másik verzio az hogy nem fordulnak be a repülőtérre hanem mennek tovább egy híd felé .. ekkor csak annyi a dolgunk hogy kövessük morrelo és bandáját majd után jön az intro...

Megint meglátogathatjuk Luca-t, aki most egy autó eltuntetésére kér meg. Szedjük föl a kocsit, és menjünk az óceánhoz. A térkép alapján elég egyszeru megtalálni, csak egy szakaszon lehetséges bedobni az autót az óceánba. Amikor odaérünk, álljunk meg a legszélén, majd utána lopjunk egy másik kocsit, amivel szépen belelökjük a verdát a vízbe.
Alternatív megoldás: Még mielott odaérsz, "szerezz" néhány rendort a sarkadba. Tegyélt szert némi elonyre, állj meg a sziklák szélénél, és szállj ki. Maradj ugrásra készen a kocsi mellett. Ha minden igaz, a rendor, akit most nem illetnék jelzokkel, belerohan az autóba, és belelöki azt, saját magával együtt az óceánba. Elég vicces. :D


________________________________________
CHAPTER 17
"Election Campaign"
Mission Difficulty : 7 / 10

Most egy politikust kell megölni, ám nem most nem az utcán, hanem egy öreg toronyból, egy mesterlövész puskával, amit mellesleg Vicenzo-tól kapunk.
Az épület mellett álldogál egy pacák, a csatornalejáró mellett. Ot jobb ha most lelojük, mert késobb még galibáz okozhat. A csatornán keresztül a öreg börtön belsejébe jutunk. Menjünk fel a lépcson, és készüljünk egy kis párbalyra.

A lépcson nem tudunk tovább menni, mert annak állapota ezt nem teszi lehetové, így inkább menjünk egyenesen. Az ajtó után fel a lépcson, ahol megint némi ellenállásba ütközünk. Menjünk jobbra, majd egyenesen, majd megint jobbra a folyosó végén. Itt egy föl- és egy lefelé vezeto lépcsot is találunk. Mi válasszuk a felfelé vezetot, a másikar majd csak dolgunk végeztével használjuk. A fölfelé vezeto úton sok fegyveres fickóval találkozunk, ami elég sok gondot okoz, mivel nincs hova elbújni. Célozzunk pontosan, akkor nem lesz gond. Mikor elértük a legtetejét, menjünk ki a szabadba, és puskánk távcsövével keressük meg a politikust, aki éppen egy beszédet tart. Pontosan célozzunk, mert csak egy alkalmunk van, mert ha elvétettük, akkor elmenekül.
Ezután menjünk le a lépcson, méghozzá egészen le, a legalsó szintre. Lépjünk ki az ajtón guggolva, mert itt kutyák lesznek. Célzott lövésekkel, folyamatosan guggolva, (nem Rambó módon) szedjük le oket. A kapuról lojük le a lakatot, és menjünk haza, vagy Lucas Bertone-hoz, ahogy gondoljuk.

Ha betérünk egy kocsiért Luca-hoz, elobb el kell hoznunk egy barátját, akit üldöz a rendorség. Egy gyors kocsira lesz csak szükségünk, különben egyszeru a pálya. A fuvarért cserébe egy Lassiter Appolyon ellopására tanít meg minket Lucas.


________________________________________
CHAPTER 18
"Just for Relaxation"
Mission Difficulty : 6 / 10

Tehát pihenésképpen néhány láda jófajta cigarettát kell lopnunk. Eloször tegyük ki Samet a megbeszélt, és a térképen jelölt helyen, majd guruljunk a kiköto bejárata elé. Kövessük diszkréten a teherautót, de még hagyjuk békén. Várjuk meg amíg kipakolják belole a cuccot egy raktárban, és csak azután állítsuk meg, és vegyül el a sofor papírjait.

A kikötoben hajtsunk a raktár elé, ami elott egy ember álldogál. Bszéljünk vele, hogy elküldjön dobozt pakolászni a "Dispatch Hall"-ba. A ládák melletti két embert kérjük meg hogy segítsen bevinni a ládákat, majd mikor kész van, menjünk vissza beszélni az emberrel, aki ennek hatására odébb áll. Gyorsan pakoljuk az összes ládát a teherautóra (célszeru a platójával állni a raktár felé, hogy gyorsabba menjen), és hagyjuk el a kikötot. Természetesen üldözni fognak minket, úgyhogy amikor visszaértünk arra a helyre, ahol kiraktuk a többieket, barikádozzuk el a bejáratot a teherautóval úgy, hogy csak egy ember férjen el. Így egyesével leszedhetjük a ránk támadó embereket. Utána már csak a raktárba kell vinni a ládákat.


________________________________________
CHAPTER 19
"Moonlighting"
Mission Difficulty : 8 / 10

Tommy beleegyezett Paulie tervébe, hogy kirabolják a bankot. Az átvazaeto után elmentek vele a bankhoz, ahol elmondja neked a tervet. Aztán menj el Central Hobokenbe Yellow Pete-hez, hogy beszerezd a szükséges eszközöket.
A következoket érdemes beszerezni:
01. Colt 1911 (never leave your house without it)
02. Colt Detective Special
03. S&W Magnum
04. S&W M&P
05. Thompson 1928

Aztán elmehetünk Lucas-hoz, aki megkér, hogy menjünk el Big Dickhez, aki a híd alatt tartózkodik. Az átvezeto után készülj egy kis harcra. Menj vissza Lucas-hoz, aki megtanítja hogyan lopd el az Oakwoodban lévo Trautenberg Model J típust.
Hajts Paulie háza elé, nyomd meg a dudát hogy kijöjjön. Aztán irány a bank!

Bent az épületben miközben Paulie tájékoztatja az embereket a helyzetrol, fuss szembe be az ajtón, kersed meg a kulcsokat a polcon, a pénztáros mögött. Itt lesz valahol egy or, tehát csak óvatosan. Aztán menj föl az emeletre a menedzser irodájába, hogy megszerezd tole a kulcsokat a páncélszekrényhez. Menj le az alagsorba, keresd meg a páncélszekrényt, aminél egyébként két or lesz. Miután kifosztottad, rohanj vissza Paulie-hoz, és meneküljetek el. Ha elég gyors vagy, még nem érnek ide a rendorök.


________________________________________
CHAPTER 20
"The Death of Art"
Mission Difficulty : 8.5 / 10

És itt az utolsó, a legutolsó pálya! Jön a végso csata!

Miután holtan találod Paulie-t, az átvezeto után tegyed el a fegyvered, és menj ki a lakásból, ki az utcára, ahol két autó fog parkolni. Lopd el az egyiket, mondjuk a rendorautót. Aztán menj Hoboken Yellow Petehez.
Tanácsos a következoket megvenni: (persze mindenki maga döntse el, de pl. Tommy Gunt találni fogunk boven...)
01. Colt 1911
02. Colt Detective Special
03. S&W Magnum
04. S&W M&P
05. US Rifle M 1903 Springfield

Ha gondolod beugorhatsz Lucas Bertone-hoz, aki egy elsokerék-meghajtású Thor 812-t tud nekünk ajánlani. Egy not kell követnünk egy épületig, és miután belépett, vissza kell mennünk az információval Lucas-hoz.
Az autó egy kereskedonél van. A telep tele van kutyákkal, oket kívülrol lojük le, majd szedjük le a lakatot a kapuról, és kössük el a narancssárga autót.

Mindennek megvagyunk, mehetünk a múzeumba.

* Grand Finale *

Az átvezeto után rögtön húzódj be az egyik oszlop mögé, és vedd elo a Coltot. Guggolva, oldalazva lodd le a két embert, majd szemben a lépcson lévo kettot is. Utána balra mögötted is lesz ketto, figyelj rájuk. Menj föl szemben a lépcson, és a folyosó végén fordulj balra. A következo teremben lesz egy vagy két fegyveres. Hagyd el a szobát, és a psukával lodd le a rád messzirol, Thommy Gunnal lövöldözo embert. Követekezo sarok mögött hárman fognak rád vérni. Utána menj föl a lépcson, de ne teljesen, fordulj vissza gyorsan, és rohanj, mert egy gránátot fognak rád dobni. A robbanás után ketten fognak rád rontani. Menj föl, és az átvezeto után rohanj le ismét. Lentrol lodd le az erkélyen állókat, és utána ismét menj föl a bal oldali lépcson, a díszes korlát mögött elbújva. Lojük le az összes ránk támadót, és menjünk ismét föl. A két lépcso között lesz egy elsosegély doboz, ha híján vagyunk az életeronek. Tisztítsuk meg a fenti termeket is, utána menjnük vissza a nagy oszlopokkal díszített térhez. A 4 ajtó közül csak egyet tudunk kinyitni. Amikor benyitunk számítsunk számottevo ellenállásra. Guggolva menjünk végig a termeken, óvatosan, mert jól elbújtak.

Kövessük Sam-et föl a lépcsokön, majd nézzük meg az átvezetot. Mikor vége, vegyük elo a psukát, vagy a Thommy Gunt. Amikor Sam újratölt, lojük fejbe, mert különben sok töltény fog elfogyni... Kövessük a vérnyomokat, és készítsünk elo valami fegyvert, mert a sarok mögül elo fog ugrani hogy végezzen velünk. Ha mi lövünk elobb, már csak az animációkat kell nézni. És ezzel vége a játéknak. Nehogy valaki elnyomja a végén az átvezeto animációkat, mert nagyon érdekes, és anélkül semmit nem ér az egész sztori!